Bitunova в Європі

Струменевий метод ямкового ремонту дорожнього

покриття (Blow Patcher):



Даний метод ремонту дорожнього покриття, із застосуванням сучасних матеріалів, є найбільш економічним та продуктивним серед всіх інших методів ямкового ремонту покриття. Струменевий метод ремонту застосовують, як для асфальтобетонного так і для цементобетонного покриття, в тому числі і для ліквідації вибоїн, незначних просідань, проломів та тріщин на покритті.

Завдяки тому, що при виконані ямкового ремонту задіяний тільки один механізм на базі вантажного автомобіля (фірми SCHÄFER) є можливість виконувати ремонт оперативно в різних місцях, де виникла ямковість, без підготовчих робіт (так, як фрезерування, приготування а/б суміші і т. ін.). Струменевий метод є найбільш економічно ефективним і оперативним серед технологій ямкового ремонту.

Завдяки електронному контролю за дозуванням компонентів вплив людського фактору на якість робіт суттєво знижено. А використання сучасних матеріалів - модифікованої бітумної емульсії і кубовидного щебеню дозволяє отримувати стабільно високу якість відремонтованої ділянки покриття.


При виконанні ямкового ремонту за технологією Blow-Patcher виконуються наступні операції:
  • очистка пошкодженої ділянки стисненим повітрям;
  • нанесення бітумної емульсії на поверхню пошкодженої ділянки для кращої адгезії;
  • заповнення пошкодженої ділянки емульсійно-мінеральною сумішшю;
  • нанесення сухого кам’яного матеріалу на емульсійно-мінеральну суміш.


Переваги ремонту за технологією Blow-Patcher в порівнянні з іншими методами ямкового ремонту:
  • нижча вартість ремонту;
  • швидкий та якісний ремонт пошкоджених ділянок покриття без необхідності виконання додаткових підготовчих робіт (так, як фрезерування, приготування а/б суміші і т. ін.);
  • суттєве зменшення трудовитрат на виконання ямкового ремонту (при систематичній роботі один механізм і 2 оператори забезпечать відсутність ямковості на протяжності 70-100 км а/д протягом року);
  • роботи виконуються під рухом, можливість поновлення руху транспортних засобів одразу після виконання ремонту з обмеженням швидкості до 40 км/год.;
  • якісна очистка вибоїн та їх заповнення під стисненим повітрям;
  • відсутність потреби в ущільненні так як карта ремонту остаточно формується під рухом;
  • екологічний метод ремонту, в зв'язку з тим, що використовується бітумна емульсія є можливість працювати з холодними й вологими мінеральними матеріалами.


Наше підприємство для даної технології ямкового ремонту використовує катіону бітумну емульсію власного виробництва, модифіковану полімерами, що відповідає всім Європейським і Українським нормам. В залежності від глибини пошкоджень використовується кубовидний гранітний щебінь: фракцій 2-5, 5-8 мм.