Bitunova в Європі

Поверхнева обробка (ОВ):


Самий розповсюджений метод захисту дорожнього покриття – нанесення поверхневих обробок. Застосування бітумних емульсій дає ряд серйозних переваг перед традиційним бітумом.

Головними з них є:
  • бітумні емульсії, після розпаду, мають кращу адгезію з кам'яним матеріалом ніж бітуми, що дозволяє отримати більш щільний шар зносу на покритті;
  • дозволяється використання вологих кам’яних матеріалів;
  • можливість рівномірного розподілення в’яжучого матеріалу;
  • можливість коригування властивостей бітумної емульсії під фактичні умови влаштування покриття (швидкість розпаду, показники адгезії з мінералом, що фактично застосовується, в’язкість, та інше);
  • екологічність і безпечність бітумних емульсій.

Всі ці переваги дозволяють одержувати якісне, довговічне покриття, що при влаштуванні є більш безпечним для навколишнього середовища.

Для влаштування покриття методом поверхневої обробки СП Бітунова Україна використовує ремонтний потяг фірми SCHAFER - KRZA 8000 з розсувною рампою і контролем комп'ютера за дозуванням компонентів, що дозволяє точно і рівномірно розподілити оптимальну кількість бітумної емульсії і кам’яного матеріалу. Основною перевагою застосування такого типу машин є синхронне розподілення в’яжучих і щебеневих матеріалів, що дозволяє оптимально підібрати швидкість розпаду бітумної емульсії.

В якості в’яжучих матеріалів використовується катіона бітумна емульсія, що відповідає всім Європейським і Українським нормам власного виробництва марки ОВ, при необхідності модифікована полімерами.

Щебеневий матеріал - кубовидний гранітний щебінь, фр. 3-5, 5-8, 8-11 і 11-16 мм.

При необхідності одержати більшу товщину покриття його влаштовують двошаровим. Ущільнення покриття відбувається катком на пнемошинах 5-6 проходів по одному сліду. Після ущільнення покриття відразу дозволяється рух транспорту, до остаточного формування (перші 4 доби) із обмеженням швидкості до 40 км/год.